Veelgestelde vragen

Ik heb geen factuur (meer), wat nu?

De factuur zit als pdf bij de bevestigingsmail; de mail die je direct hebt ontvangen na het plaatsen van de bestelling. Heb je geen bevestigingsmail ontvangen, kijk dan eerst in je spam/ongewenste mail en neem dan pas contact op met onze klantenservice.

Ik heb geen track & trace code ontvangen?

Je ontvangt alleen een track & trace code indien het een pakket betreft. Bij brievenbuspost kunnen we de bestelling helaas niet traceren en duurt het –afhankelijk van de drukte bij de bezorgdienst– zo'n 1 tot 3 werkdagen.

Ik heb mijn pakket nog steeds niet ontvangen, wanneer kan ik deze verwachten?

Bestellingen die worden geplaatst voor 15.00 uur worden diezelfde dag nog verzonden.

Hoe komt het dat mijn pakket nog niet binnen is en nu is het vakantie?

Heb je een schoolnaam/organisatie opgegeven en is het in jouw regio vakantie, dan wordt jouw pakketje niet verzonden.

Ik heb ook prikkelende posters besteld, maar nog niet ontvangen?

De posters worden per bestelling (direct) gedrukt en komen rechtstreeks van de drukker. Overige artikelen komen uit ons magazijn. Vandaar dat je de posters altijd apart en op een ander tijdstip zou kunnen ontvangen. Heb je niets ontvange? Mail dan naar onze klantenservice, dan kijken ze even mee.

Ik woon in de buurt van Helmond, kan ik ook een bestelling ophalen?

Dit is mogelijk! Bel dan even om de gewenste bestelling door te geven en dan kijken we of we de producten ook hier op voorraad hebben. Wij leggen de product(en) dan voor je klaar.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Mail naar info@uitgeverijomjs.nl om door te geven dat je je bestelling retourneert. Graag het ordernummer vermelden. Het retouradres is: Uitgeverij OMJS, Steenovenweg 50, 5708 HN Helmond. Stuur je de volledige zending binnen 14 dagen aan ons retour, na ontvangst ontvang je het volledige aankoopbedrag terug. Stuur je de order deels terug, dan ontvang je alleen het bedrag van het teruggestuurde product terug. Retourkosten zijn voor eigen rekening.

Mijn product is incompleet of beschadigd geleverd, wat nu?

Oei! Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Stuur dan een foto met ordernummer naar de klantenservice, dan zien we meteen waar het over gaat. Wij zullen je zo snel mogelijk een nieuw exemplaar toesturen indien mogelijk.

Waarom staat er bij sommige producten ‘Vriend van OMJS-voordeel’?

Bij onderwijsadviesbureau Onderwijs Maak Je Samen kun je Vriend worden. Als Vriend ontvang je diverse voordelen, waaronder geselecteerde producten van Uitgeverij OMJS. Wil je ook Vriend worden, kijk dan op omjs.nl/vriend.

Kan ik korting krijgen als ik heel veel wil bestellen?

We proberen altijd een passend voorstel te doen. Bel of e-mail daarvoor met onze klantenservice.

Kan ik als boekhandel boekhandelskorting krijgen?

Omdat wij een kleine uitgeverij zijn kunnen wij 20% boekhandelskorting geven. Mail je bestelling of inkooporder naar info@uitgeverijomjs.nl.

Bij het product staat dat het niet op voorraad is, is het dan niet meer leverbaar?

Als het product ‘niet op voorraad’ is, dan is hij tijdelijk uitverkocht en zijn we bezig met een herdruk. Op de productpagina proberen we altijd te vermelden wat de verwachte leverdatum gaat worden en kun je je gegevens achterlaten. Je krijgt dan vanzelf een bericht bij nieuwe voorraad. Bestel je meerdere items, dan wordt de rest alvast verzonden.

Moet ik een account aanmaken?

Nee, het is niet per se nodig om een account aan te maken. Je hebt wel voordelen met een account, zoals het terugzien en het volgen van je bestelling.

Ik heb een bestelling geplaatst met een artikel in de voorverkoop. Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Ontwikkelen wij een nieuw product en bestel je deze samen met andere items? Zonder tegenbericht staat je volledige bestelling "in de wacht" totdat het product in de voorverkoop arriveert. Dit geldt niet voor de prikkelende posters; deze komen namelijk rechtstreeks van de drukker.

To Top