Veelgestelde vragen

Vriend van voordeel
Bij een product met
Overige voordelen:
• Je ontvangt alle door OMJS geselecteerde nieuwe uitgaven van Uitgeverij OMJS van het huidige kalenderjaar. Verkoopwaarde is altijd hoger dan het lidmaatschap.
• Krijg standaard 10% korting op al je aankopen in de webwinkel
• Krijg standaard 10% op alle workshops, trainingen en masterclasses*
• Voorrang en/of korting op speciale evenementen zoals thema-lezingen of OMJS congressen
• Ontvang twee keer per jaar OMJS magazine
Lees meer over Vriend van OMJS
De korting geldt niet voor incompany-trajecten, studiereizen en opleidingen.
Ik heb geen factuur (meer), wat nu?
Direct na het plaatsen van de bestelling ontvang je twee mails: de bestelbevestiging en de mail met de factuur. De factuur zit als PDF in de bijlage. Heb je geen mails ontvangen, kijk dan eerst in je spam/ongewenste mail en neem dan pas contact op met onze klantenservice.
Ik heb geen track & trace code ontvangen?
Je ontvangt alleen een track & trace code indien het een pakket betreft. Bij brievenbuspost kunnen we de bestelling helaas niet traceren en duurt het –afhankelijk van de drukte bij de bezorgdienst– zo'n 1 tot 3 werkdagen.
Ik heb mijn pakket nog steeds niet ontvangen, wanneer kan ik deze verwachten?
Bestellingen die worden geplaatst voor 14.00 uur worden diezelfde dag nog verzonden.
Hoe komt het dat mijn pakket nog niet binnen is en nu is het vakantie?
Heb je een schoolnaam/organisatie opgegeven en is het in jouw regio vakantie, dan wordt jouw pakketje niet verzonden.
Ik heb ook prikkelende posters besteld, maar nog niet ontvangen?
De posters worden per bestelling (direct) gedrukt en komen rechtstreeks van de drukker. Overige artikelen komen uit ons magazijn. Vandaar dat je de posters altijd apart en op een ander tijdstip zou kunnen ontvangen. Heb je niets ontvangem? Mail dan naar onze klantenservice, dan kijken ze even mee.
Ik woon in de buurt van Helmond, kan ik ook een bestelling ophalen?
Dit is mogelijk! Bel dan even om de gewenste bestelling door te geven en dan kijken we of we de producten ook hier op voorraad hebben. Wij leggen de product(en) dan voor je klaar.
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Alle informatie over je bestelling (deels) retourneren vind je op de pagina Retourneren.
Mijn product is incompleet of beschadigd geleverd, wat nu?
Oei! Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Stuur dan een foto met ordernummer naar de klantenservice, dan zien we meteen waar het over gaat. Wij zullen je zo snel mogelijk een nieuw exemplaar toesturen indien mogelijk.
Waarom staat er bij sommige producten ‘Vriend van OMJS-voordeel’?
Bij onderwijsadviesbureau Onderwijs Maak Je Samen kun je Vriend óf NetwerkVriend worden. Als (Netwerk)Vriend ontvang je diverse voordelen, waaronder geselecteerde producten van Uitgeverij OMJS. Wil je ook Vriend worden, kijk dan eens op omjs.nl/vriend.
Kan ik korting krijgen als ik heel veel wil bestellen?
We proberen altijd een passend voorstel te doen. Bel of e-mail daarvoor met onze klantenservice.
Kan ik als boekhandel boekhandelskorting krijgen?
Omdat wij een kleine uitgeverij zijn kunnen wij 20% boekhandelskorting geven. Mail je bestelling of inkooporder naar de klantenservice.
Bij het product staat dat het niet op voorraad is, is het dan niet meer leverbaar?
Als het product ‘niet op voorraad’ is, dan is hij tijdelijk uitverkocht en zijn we bezig met een herdruk. Op de productpagina proberen we altijd te vermelden wat de verwachte leverdatum gaat worden en kun je je gegevens achterlaten. Je krijgt dan vanzelf een bericht bij nieuwe voorraad. Bestel je meerdere items, dan wordt de rest alvast verzonden.
Moet ik een account aanmaken?
Nee, het is niet per se nodig om een account aan te maken. Je hebt wel voordelen met een account, zoals het terugzien en het volgen van je bestelling.
Ik heb een bestelling geplaatst met een artikel in de voorverkoop. Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Ontwikkelen wij een nieuw product en bestel je deze samen met andere items? Zonder tegenbericht staat je volledige bestelling 'in de wacht' totdat het product in de voorverkoop arriveert. Dit geldt niet voor de prikkelende posters; deze komen namelijk rechtstreeks van de drukker.